Pasażer w sytuacji, kiedy jego przelot został odwołany lub nie dostał się na pokład, z powodu zbyt małej ilości miejsc w samolocie w stosunku do liczby sprzedanych biletów, może starać się o dodatkowe zadośćuczynienie. To sytuacja trudna i dla klienta i dla przewoźnika. Travel Service – to czeskie linie lotnicze, które wykonują loty czarterowe i prywatne w kategorii Business Jet na cztery kontynenty. Samoloty przewoźnika lądują w ponad 400 krajach. Rejsy wykonuje pod marką SmartWings. Z firmą często współpracują biura podróży, które obsługują przeloty na rezerwowane wczasy i urlopy za granicą. W sytuacji odmowy wejścia na pokład samolotu, opóźnienia lub odwołania lotu, pasażerom przysługuje rekompensata. Klient, który wykupił bilet i zgłosił się do odprawy (w sytuacji odwołania lotu – bierze się pod uwagę jedynie ważną rezerwację) może wnieść wniosek o odszkodowanie do Travel Service, samodzielnie albo z pomocą naszej firmy, której można powierzyć wszystkie czynności związane z uzyskaniem odszkodowania za opóźniony lot.